|   Pristatymas   |   Apmokėjimas   |   Garantijos   |   Grąžinimas  
+370 5 2130909   |   Prisijungti   |   Registruotis    
 Jūsų krepšelis tuščias

Grąžinimas

Tinkamos kokybės prekių keitimą ir grąžinimą reglamentuoja Civilinio kodekso 6.362 straipsnis bei Mažmeninės prekybos taisyklės.

Pirkėjas per 14 dienų nuo daikto pardavimo dienos, turėdamas įrodymus, kad daiktą pirko iš pardavėjo (UAB „KoLiz“), nenurodydami priežasties, tačiau patys apmokėdami prekės pristatymo išlaidas, turi teisę pareikalauti pakeisti nusipirktą daiktą analogišku kitos formos, dydžio, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktu. Jei pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, pirkėjas per 14 dienų turi teisę grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus. Jeigu keičiant daiktus susidaro kainų skirtumas, pirkėjas su pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas.

Įsigytas kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 d. jei:

- Grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje ir švarioje pakuotėje;

- Prekė yra nenaudota ir nesugadinta;

- Prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);

- Grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija;

- Grąžinant prekę pateikiamas jos įsigijimo dokumentas, garantinis talonas (jei jis buvo išduotas).

Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko aukščiau punktuose nurodytų grąžinimo sąlygų.

Norėdamas pakeisti ar grąžinti tinkamos kokybės prekę, pirkėjas pardavėjui pateikia rašytinį prašymą arba atsiunčia jo kopija elektroniniu paštu (janome@koliz.lt), kuriame nurodo priežastį, dėl kurios įsigyta prekė netenkina pirkėjo. Prie prašymo pridedamas kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas ir garantinis dokumentas (jeigu parduotai prekei nustatytas kokybės garantijos terminas). Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, vartotojui patogioje vietoje sumokant prekės pristatymo išlaidas. Jei pirkėjas nepateikia kasos aparato kvito arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą ir pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento, prekė keičiama ar kiti teisėti pirkėjo reikalavimai vykdomi tik pardavėjui sutikus.

GRĮŽTI Į VIRŠŲ